Álarcba bújt szerelem 2.

A meccs előtt hoztam egy kis novellát, ami az előző Szalai Ádámosnak a folytatása. Remélem, ez is elnyeri a tetszéseteket. Egyelőre még nem tudom, hogy mikor tudok legközelebb résszel, vagy bárminemű irománnyal jelentkezni, de ne felejtsetek el, és ha nem jönnék májusban gondoljatok rám az érettségi időszakban. Pipákkal vagy kommentekkel várom a sok siker-eket:D

Olyan nehezen keltem, mint még soha. Ádámmal az egész éjszakát átbeszéltük, és közben nem is éreztem magam álmosnak, amikor viszont leraktuk a telefont, szinte már rögtön el is aludtam. Valakinek feltett szándéka volt, hogy felébresszen legszebb álmaimból, és ennek érdekében órákig csörgette a telefonom. Először hagytam, had csörögjön, reméltem, hogy a hívó megunja és kinyomja, ám nem így történt. Dühösen nyúltam az éjjeliszekrény felé, hogy elvegyem a mobilt, és elküldjem a fenébe a vonal túlsó végén lévő személyt, bárki is legyen az.
- Jó reggelt! – szóltam bele tömény kedvességgel. Ki az egyáltalán, és miért ismeretlen számról hív? És miért reggel?
- Jó napot! – Napot? – Maja Rosenbecket keresem. – Ne keressen tovább, megtalálta. – Kendra Seebauer vagyok, a Mainztól. – Kezd érdekes lenni. – A munkájával kapcsolatban kell beszélnünk. Lehetséges, hogy még a mai nap folyamán bejöjjön? – Azt sem tudtam, hol vagyok, mennyi az idő, sőt örültem, hogy egyáltalán a szavait felfogtam, úgyhogy közöltem vele, hogy később visszahívom, ha az úgy jó, majd miután megkaptam az igenleges választ, le is tettem. Úgy zuhantam vissza a párnára, mint a kő, amelyik földet ér, de kíváncsiságom, hogy mit akarnak, felülkerekedett álmosságomon, és arra kényszerített, hogy kimásszak az ágyból.
A kávétól reméltem az éberséget, amit egy jó félórával később meg is kaptam, bár véleményem szerint inkább a hideg zuhanytól. Délután két óra volt, úgyhogy időszerűnek láttam felhívni a munkahelyemet, hogy miért is kell bemennem pontosan. A hívás után se lettem okosabb, mert ennél a csapatnál mindent úgy titkolnak, hogy csak személyesen lehet intézni a dolgokat. Ezzel kapcsolatban sem kaptam konkrétumot, csak hogy legyek benn úgy fél óra múlva. Még az a szerencse, hogy nem a város másik végében lakom.
Nem volt jó érzésem a megbeszéléssel kapcsolatban, mert Kendra hangja a szokásosnál is barátságtalanabb volt. Fel akartam hívni Ádámot, de nem tudtam, hogy alszik-e még, és nem szerettem volna felébreszteni, hiszen alig egy órája tapasztalhattam, milyen érzés is az.
A főnököm már a recepción várt rám, ami tovább csökkentette pozitív gondolkodásomat. Szinte biztos voltam benne, hogy komoly baj van, hiszen ez a nő csak akkor emelte fel a fenekét a székéből, amikor hazament. Meg is látszott rajta. Harmincas éveiben járhatott, fekete hajához, erős, szintén fekete smink társult, ami még pufókabbá tette az arcát. Első látásra nem volt ellenszenves, de amikor megszólalt, minden szavából megvetés áradt. Képtelen vagyok elképzelni, hogy bárki is kibírná mellette hosszú ideig.
Követtem az irodájába, és türelmetlenül vártam, hogy végre megszólaljon. Biztosra vettem, hogy a hobbija az emberek idegeinek borzolása. Remekül tudott feszültséget kelteni.
- Elolvasta a szerződést? – Kérdésként tette fel, de egyértelmű volt, hogy valójában nem annak szánja, csak így hozta a tudtomra, hogy tisztában van cselekedetem hiányával. Nem tudtam mit válaszolni, így jobb ötlet híján csendben maradtam. Hallgatásomat beismerő vallomásként kezelte, úgyhogy folytatta. – Kiemeltem pirossal azokat a pontokat, amiket megszegett.
Mi a fene lehet egy kabala szerződésében? Azt hittem, hogy csak egy titoktartási hülyeség, hogy ne mondjam el senkinek, amit az edzéseken látok, ennek ellenére kiderült, hogy sikerült három pontot is figyelmen kívül hagynom. Az első aláhúzott rész azt tartalmazta, hogy nem vonhatom el a játékosok figyelmét a munkájukról.
- Mikor akadályoztam őket az edzésben? – kérdeztem, mert nem jutott eszembe olyan alkalom, amikor hátráltattam volna őket.
- Beszélgetést folytatott több játékossal is. – Figyeltetett vagy mi? Különben is ők jöttek oda hozzám. Mégis mit kellett volna tennem? Elszaladnom?
További pitiáner problémákért továbblapoztam a szerződésben. „A szurkolók előtt nem veheti le a jelmezt.” Csodálatos! Ők akarták tudni, hogy ki vagyok, és én vagyok a hibás, hogy eleget tettem a kéréseiknek.
A legnagyobb gond az volt, hogy hiába volt az összes ellen kifogásom és magyarázatom, nem mondhattam semmit, nem köthettem bele semmibe, hiszen feketén-fehéren ott állt a papíron, amit én aláírtam. Innentől kezdve akármit tartalmaz, nekem be kell tartanom… és én megszegtem.
Visszatettem az asztalra a lapokat, várva, hogy megtudjam, milyen következményekkel jár meggondolatlanságom, ám ehelyett újra a kezembe nyomta a papírokat, hogy olvassam el az utolsó aláhúzott részt is, mert az a lényeg. „Nem létesíthet párkapcsolatot a játékosokkal.” Idegesen néztem fel a sorokból. Mi köze van annak a focihoz, hogy én kivel jövök össze? Valamilyen barátnőjük mindenképpen lesz, teljesen mindegy, hogy kabala vagy sem. Kinyitottam a számat, hogy mérgemben gúnyos mondatok hagyják el, és a képébe nevethessek, hogy hagyjon a hülyeségeivel, de belém fojtva a szót, előttem szólalt meg.
- Két lehetősége van. Az egyik, hogy szakít a barátjával, a másik, hogy most azonnal felmond. Ha egyik sem történik meg, bepereljük. – Egyszerűen jelentette ki, mégis érezhető volt, hogy nem viccel. Nagyon sóhajtottam.
- Kaphatnék egy kis időt? Át kell gondolnom a dolgokat. – Nem akartam itt, ebben a pillanatban dönteni. Érvelnem kellett, listát írnom a két lehetőség előnyeiről és hátrányairól.
Természetesen nem kaptam sok időt, de a meccsig elhalaszthattam a válaszadást. Szerettem volna Ádámmal is megbeszélni, de arra még várnom kellett, mert délutáni edzésük volt. Hazamentem, hogy tényleg papírra vessem az érveimet. Mindig így döntöttem el, ha valami olyan dologról volt szó, amit nem akartam félvállról elintézni.
Nagyon kedveltem Ádámot, és az elmúlt három-négy hétben nagyon megszerettem, de nem tudtam, hogy mennyire lesz komoly ez a kapcsolat. A kérdés az volt, hogy megéri-e érte eldobni a munkámat. A munkát, ami nagyon a szívemhez nőtt. A kezdetleges kényelmetlenségi gondok megoldódtak, ahogy rájöttem, hogyan kényelmes mozogni benne, és megszoktam a meleget, illetve a súlyát is. Szerettem ott lenni az edzéseken, a meccseken, a focit is más szemmel kezdtem nézni. Láttam, hogy ezek a srácok minden nap küzdenek a csapatért, néha még a belüket is kidolgozzák, és nem keserednek el egy-egy vereség után se. Állandóan, megállás nélkül hajtanak, és ezért nagyon tiszteltem őket. Szerencsésnek éreztem magam, hogy egy ilyen közösségnek lehetek a tagja, nem akartam, hogy egyik napról a másikra csak úgy véget érjen. De Ádámot sem tudtam volna elengedni. A munkám is és a szerelmem is meg akartam tartani, de az egyiktől meg kellett válnom.
Miután elkészültem a listámmal, és egyenlő számú érvek gyűltek össze a lap két oldalán, írtam a focistámnak egy SMS-t, hogy jöjjön át, mert beszélnünk kell. Mivel őt is jelentős mértékben érintette, bárhogy döntök is, kötelességemnek éreztem megvitatni vele a lehetőségeket. Szerencsére ráért az edzése után, így nem sokkal később már négy minyonnal a kezében meg is érkezett. A kedvenc édességem volt, úgyhogy nagyon örültem neki, és jó pár csókkal háláltam meg kedvességét.
- Miről akartál beszélni? – kérdezte már az asztalnál ülve, a süti elpusztítása közben.
Elmondtam neki a mai napi eseményeket, a két lehetőséget, illetve az aggodalmaimat. Azt szerettem Ádámban a legjobban, hogy bármit megoszthattam vele. Mivel én alapjáraton egy őszinte ember voltam, örültem, hogy nem kell a véleményem magamban tartanom előtte. Bevallom, kicsit féltem, hogy mit fog szólni, amikor előhozakodom a kapcsolatunk komolyságának megkérdőjelezésével, de nagyon aranyosan fogadta.
- Figyelj, nem szeretnélek befolyásolni. Ez a te döntésed, és bármire is jutsz, meg fogom érteni. De szeretném, ha tudnád, hogy ezt a kapcsolatot én nagyon komolyan gondolom, nem csak egy kis szórakozásként tekintek rá. Ha pedig meccsre szeretnél jönni, elviszlek, nem kell ahhoz jelmezbe bújnod. – Miközben beszélt eltűnt a mosoly az arcáról, és annyira komolynak tűnt, hogy egy pillanatig sem kételkedtem szavaiban. Borzasztóan aranyos volt, és legalább annyira imádtam is. Persze a szokásos viccelődése nem maradhatott el, így most is a tévében vetített reklámok stílusát felvéve kezdett beszélni. – Biztonságra van szüksége? Válassza Szalai Ádámot! Mert Ön, megérdemli!
- Idióta – hajoltam közelebb hozzá egy újabb csókért, de csak süti krémet kaptam az orromra. Sajnáltam a minyonokat kajacsatára elpocsékolni, úgyhogy csak az orrommal kentem össze az arcát, és végül megkaptam a nagyon óhajtott puszimat is.
Ezután hanyagoltuk egy kicsit a témát, mert egymással kezdtünk foglalkozni, és ez egészen addig így is volt, amíg apa haza nem ért. Bár kezdetben kicsit tartottam a dologtól, nagyon jóban voltak. Apa szerette a focit, és mivel itt nőtt fel, egyértelmű volt, hogy a Mainznak szurkolt. Örült, hogy végre én is mutatok valami érdeklődésfélét a foci iránt, még ha nem is olyan fanatikusan, mint ő, és az is jókedvre derítette, hogy egy hozzáértővel beszélgethet szeretett sportjáról. Ma sem volt másképp, az egyik meccset kezdték boncolgatni, én pedig úgy döntöttem, hogy addig elmosogatok.
Amint magamra maradtam, újra elözönlötték agyamat a kétségek. Jelenleg úgy éreztem, hogy bármit megadnék Ádámért, és nincs az a pénz, ami pótolni tudná. Hamar végeztem az edények megtisztításával, és már a konyharuhába töröltem a kezem, amikor hallottam, hogy valaki bejön a konyhába. Tudtam, hogy Ádám az, mert apa mindig húz papucsot. Pillanatokon belül pedig be is bizonyosodott állításom, mert két kar fonódott a derekamra.
- Mennem kell, de holnap szabadnapom van, csinálhatnánk valamit kettesben – ajánlott fel egy kecsegtető ajánlatot. Nem is gondolkodtam a válaszadás előtt, még azt is megkérdeztem, mire gondolt, miközben szembefordultam vele.
- Nem tudom, majd kitaláljuk időközben. – Hirtelen nekem sem jutott eszembe semmi, úgyhogy mosolyogva bólogattam, beleegyezésem jeléül. Tényleg sietett, ezért egy hosszúra nyúlt búcsúcsók után kikísértem a kapuig, ahol beszállt a kocsiba, dobott egy puszit, majd elhajtott.
A kanapéra telepedtem apa mellé, és együtt kezdtünk nézni egy filmet, ami nem tetszett, így hamar el is aludtam rajta. Reggel ugyanott ébredtem, gondolom apa nem akart felkelteni, ezért inkább csak egy plédet terített rám. A telefonom a szobában volt, úgyhogy felvánszorogtam az emeletre, hogy megnézzem nem kerestek-e. Egyetlen üzenetet kaptam, amiben a drágaság jó reggelt kívánt, és közölte, hogy tíz órára itt lesz értem. Mivel este hamar aludtam el, korán keltem. Még csak fél kilenc volt, bőven volt időm elkészülni. Zuhanyzással kezdtem, amivel viszonylag hamar végeztem, magam köré csavartam a törölközőmet, és a szekrényben kezdtem ruha után kutatni. Sportosabb hangulatom volt, ezért egy szürke melegítőnacit dobtam az ágyra, aminek az alja ráncolt volt, mellétettem egy vele egyszínű pólót is, illetve egy világosabb árnyalatú pulóvert, amelynek az elején egy nagy, fehér Nike felirat volt olvasható. Észrevettem, hogy véletlenül sikerült mindenből ezt a márkát választanom, úgyhogy lekaptam a felső polcról a sapkámat is. Szerettem néha lazábban öltözködni, és tudtam, hogy a csatárom is kedveli ezt az oldalamat.
Épp a gatyámat rángattam magamra, amikor megszólalt a telefonom. Az emlegetett hívott, hogy változott a program, mert Dzsudzsák Balázs beállított hozzá. Elszomorodtam, mert azt hittem, lemondja a mai programot, de szerencsére nem, csak szólni akart, hogy nem leszünk kettesben. Jobb lett volna, ha egyedül töltjük a napot, de végül is bírtam a másik magyart is, ezért nem volt ellenemre, hogy velünk tartson. Miután leraktuk a telefont, végre felöltöztem, és mehettem reggelizni. Szalámis szendvicset készítettem, amit sajttal és majonézzel turbóztam fel. Apa már megint dolgozott, és nagyon sajnáltam, amiért ilyen keveset tud pihenni. Kamionszereléssel és mentéssel is foglalkozott, ezért akár éjszaka is hívhatták, hogy segíteni kell, neki pedig mennie kellett, bármennyire is fáradt volt. Tény és való, hogy alaposan megfizették az ilyen alkalmakat, de nem voltam benne biztos, hogy megéri, hiszen hosszútávon gondokat okozhat a kimerültség.
A laptopom elé ültem, hogy szétnézzek egy kicsit a neten, de mivel nem találtam semmi érdekeset, és a barátnőim is aludtak még, inkább elkezdtem rendet rakni. Egész jól kipofoztam a lakást tíz órára, felporszívózni azonban nem maradt időm, de nem gond, legalább holnap sem fogok unatkozni.
A fiúk pontosak voltak, csak pár percet késtek, és miután puszival köszöntöttem őket, bezártam az ajtót, és el is indultunk. Nem kocsival jöttek, így gyalog sétáltunk a központ felé.
- Mit fogunk csinálni? – kérdeztem meg, ugyanis biztos voltam benne, hogy ők már tudják. Túl céltudatosan haladtak előre ahhoz, hogy ne így legyen.
- Van egy tizenegyes visszavágónk, amit még nem játszottunk le – kaptam meg a választ Ádámtól. – Keresünk egy kaput, amire lőhetünk, és te leszel a bíró – emelte fel összekulcsolt kezünket, hogy egy puszit adjon rá.
- De ez nem kóser, mert biztos, hogy lóvá teszel – nézett rám Balázs. Nem igazán értettem, hogy mit akart mondani, mert pont a két legfontosabb szót nem ismertem. Valahogy mindig sikerült olyan kifejezéseket használnia, amik nem szerepeltek az én szókincsemben. Mit jelent az, hogy valakiből lovat csinálnak? Ádámra néztem, aki valószínűleg már előre sejtette, hogy mit fogok kérni, úgyhogy németre váltott, és elmondta, mi volt a lényeg.
Mosolyogva fogadtam magyarázatát, miközben azon gondolkoztam, hogy milyen érdekes nyelv ez a magyar. Balázs rendkívül jóindulatúan kinevetett, amiért német beszéddel büntettem. Elmondása szerint régebben tanulta az anyanyelvemet, de valljuk be, gőze sem volt az egészről. Ha esetleg mégis tudott volna, olyan szavakat használtam volna, amit még talán Ádám sem ismer.
Vidáman nevetgélve érkeztünk meg a pályához, ahol pár srác focizgatott. Az egyik kapu szabad volt, Balu pedig rögtön birtokba is vette. Nagyon magabiztos volt, Ádám azonban bevágta az elsőt, remélve, hogy egy kicsit csökken majd a srác önbizalma. A harmadik körben a magyarok hetese hibázott, ami után motyogott valamit, majd hangosan kijelentette, hogy újra kell kezdeni, mert ez csak bemelegítés volt.
Jó darabig elvoltak a srácok, ezért én leültem a fűre, tőlük nem messze, hogy azért ne rúgjanak meg, de halljam, miről beszélgetnek. Így sem sikerült mindent szót elcsípnem, úgyhogy rosszat sejtettem, amikor egyszerre indultak meg felém. Hamarosan megtudhattam, hogy a beszélgetés azon részéről maradtam le, amikor eldöntötték, hogy megtanítanak focizni. Először jót derültem rajtuk, de mikor láttam, hogy komolyan gondolják, felálltam, és szorgalmasan követtem utasításaikat. Valami cselt akartak megtanítani, Ádám volt olyan kedves és részletesen elmagyarázta, hogy Balázs egyik specialitását, a megkerülést fogom elsajátítani… már ha elfogom. Jó ideig csak azt néztem, ahogy ők csinálják, majd az instrukciókat követve, utánozni kezdtem a mozdulataikat. Borzasztóan örültem, hogy én voltam a napi vicc adagjuk, és mivel zavart, hogy kinevettek, elhatároztam, hogy még a mai nap folyamán kicselezem valamelyiküket. Sikerült is végrehajtanom a tervemet, bár be kellett egy kicsit vetnem a női bájaimat, hogy eltereljem Ádám figyelmét. Nevetve vette tudomásul, hogy vesztett.
Nem volt már kedvünk tovább kergetni a bőrt, ezért beültünk a kedvenc helyünkre, a Maximba. A sütijeink társaságában folytattuk tovább a beszélgetést, melynek fonalát főleg Balázska vitte folyamatos szövegelésével. Nyitott könyv volt ez a srác, ha valaki meg akarta ismerni, fél óra alatt megtehette, ugyanis körülbelül ennyi idő alatt tudja ledarálni élete fontosabb eseményeit, néhány plusz információval és vicces történetekkel vegyítve.
- Tényleg, ki tudod mondani a nevem? – nézett rám, mire mosolyogva válaszoltam.
- Persze. Balázs. – Mosolyom nevetéssé változott. Reméltem, hogy az ócska viccel sikerült elterelnem a figyelmét, mert semmi kedvem nem volt a vezetéknevének kimondásával szenvedni.
- Vicces-vicces. Mondd szépen: Dzsudzsák! – Úgy mondta, mint a kisgyereknek szokták, amikor beszélni tanítják. Eltúlozva kerekítette a száját, hogy arról leolvasva hamarabb sikerüljön kiejtenem a számon.
- Ma már nevettetek egyszer rajtam, biztos, hogy nem hagyom még egyszer – tiltakoztam újfent, ám amíg meg nem próbáltam, nem szállt le a témáról. Ádám szorgalmasan ette a sütijét, miközben figyelemmel követte az eseményeket. Tudtam én, hogy ő is kíváncsi rá, és hogy szeretne egy nagyot nevetni, de volt benne annyi, hogy amikor kiszenvedtem magamból egy szerintem egész elfogadható Dzsudzsák szócskát, nem röhögött fel hangosan. Ellentétben honfitársával.
Késő délután aztán elbúcsúztunk Balázstól, akinek vissza kellett utaznia a városba, ahonnan jött. Igazából fogalmam sincs, hogy hol lakik, ennyire nem mélyedtünk bele ebbe a témába, és kicsit örültem is, hogy elment. Nem szerettem túlzottan, ha én voltam a kinevethető ember, és bár tudom, hogy nem rosszindulatból szívatott engem, azért zavart.
Ádámtól a házuk előtt búcsúztam el. Ragaszkodott hozzá, hogy menjek be, de holnap meccse lesz, és tudtam, hogy ilyenkor már fejben a játékra hangolódik. Legalább tíz percig győzködött könyörgő tekintettel, és mindenféle csábító ajánlattal, de álltam a sarat, és sikerült életemben először visszautasítanom. Nem csak azért, mert nem akartam a mentális felkészülésében zavarni, hanem, mert holnap délutánra döntést kellett hoznom, és még mindig nem voltam biztos magamban. Bár már sejtettem, hogy melyik utat fogom választani, nem voltam biztos benne, hogy jól cselekszem. Túl nehéz lemondani a boldogságról. Végül Ádám lebiggyesztett ajkakkal kezdett búcsúzni. Reménykedett benne, hogy még az utolsó pillanatban meggondolom magam, és valószínűleg meg is tettem volna, ha nem lett volna muszáj mennem. Nem kérdezett semmit a választásomról, és örültem, hogy nem is kell semmit mondanom neki… egyelőre.
- Meccs után megvárlak, és beszélünk. – Ez volt minden, amit ezzel kapcsolatban mondott. Sosem találnék még egy ilyen türelmes és megértő férfit, az biztos.
Otthon a gondolataim előli egyetlen menekülési útvonalat választottam: az alvást. Tudtam, hogyha agyalni kezdek, meg fogom magam gondolni, ezt pedig nem akartam. Ám az álmaim nem segítettek elhatározásom betartásában, ugyanis Ádámmal álmodtam. Amit tegnap este kihagytunk, mert nem mentem be hozzá, azt sikerült alvás közben átélnem. Annyira valósághű volt, hogy mikor felkeltem, oldalra fordultam, mert azt hittem ott van. Csalódottan vettem tudomásul, hogy csak a képzeletem csapott be csúnyán.
Sokszor mondták már, hogy rettenetesen karrierista vagyok, ezért nem maradt meg mellettem senki hosszútávon. Lehet, hogy igazuk van, de én azt vallottam, hogy először legyen egy anyagi biztonságom, és utána jöhet a többi.
A gyomromban egészen reggeltől a meccs végéig hatalmas csomó volt. Nem tudtam, hogy fogom majd beadagolni a még-barátomnak a döntésemet. Annak viszont örültem, hogy nem a meccs előtt kell összezavarnom ezzel. Valószínűleg ő is ezért hagyta inkább az utánra.
Sose telt még le ilyen lassan az a kilencven perc. Döntetlent játszottak, mint már egy jó ideje állandóan, így hát meg se lepődtem. A meccs közben is inkább a beszélgetésen járt az agyam, amit először a főnökkel kell lerendeznem, aztán Ádámmal kell lefutnom. Mindenesetre most már szerettem volna túl lenni ezen az egészen.
- Üljön le! – mutatott a vele szemben elhelyezett székre Kendra. Úgy éreztem, mintha ő jobban tudná, hogy mit szeretnék, mint én, saját magam. – Felteszem, szeretne felmondani – törte meg a csendet, ugyanis nem akaródzott megszólalnom. Nem akartam, hogy végleges legyen, de ki kellett mondanom, hogy nem, nem ezért jöttem. A fejemben újra lejátszódott az álmom, éreztem minden apró érintést a karomon, a hasamon, az egész testemen, ahol Ádám valaha is hozzám ért, csókjainak ízét, és ahogy biztonságot nyújtó karjai közé von.
- Igen. Nem dolgozok tovább itt – mondtam ki határozottan. Hát nem ez volt az eredeti terv, de nem vagyok képes engedni Ádámot, egyszerűen nem tudom. Ahogy kimondtam, olyan természetesnek tűnt, hogy nem is értettem, miért gondoltam, hogy nem ez a helyes döntés. Gondolkoznom sem kellett volna, már akkor, abban a pillanatban rá kellett volna vágnom, hogy akkor keressenek mást a helyemre.
Mosolyogva siettem ki, és az öltözők felé vettem az irányt, remélve, hogy már vár rám. Mikor megláttam, futni kezdtem, és amíg szorosan a mellkasának nem préselődtem, meg sem álltam. Tetteim számára is egyértelművé tették, hogy őt választottam, örömét pedig egy hosszú csókban tudatta velem.
- Jól döntöttél, tudod? – mosolygott rám, amikor abbahagytuk egymás kóstolgatását. Bólintottam. Sose vallottam volna be, hogy majdnem rosszul döntöttem.
- Most pedig határozott terveim vannak – fogtam meg a kezét, és kifelé kezdtünk sétálni. Kíváncsian érdeklődött, hogy mégis mi, úgyhogy beavattam az álmomba, ami mellesleg életem egyik legjobbja volt, majd félmondatokban a tudomására juttattam, hogy valóra váltjuk az álmaimat.

12 megjegyzés:

  1. „Tudod mikor lőttem utoljára gólt?”
    Szia, te nagyon felkészült! :D
    Úgy döntöttem, megnyitom a kommentelők sorát, aztán utánam a hozzászólásözön. Meg amúgy is szeretek elsőnek írni, tudod. Mert akkor még senki nem mondja el előttem, amiket én is akarok.
    Szegény kis Maját nem hagyja aludni ez a gonosz banya, Kendra, pedig biztos most is olyanokat álmodott, mint a végén. Kajak, mekkora szemét az a nő, olyan álomból én se ébrednék fel valami szívesen o.O xD Na, de nekem ilyen álmok nem jutnak, csak olyanak, hogy nem tudom leütni az ébresztőmet -.- xD
    Hát Maja talán felhívhatta volna Ádámot, mert délután kettőkor csak nem alszik már o.O Bár nem tudom, mit beszélhettek volna :’) Nyilván a csatár nem tudja, minek kell bemennie Majának. Annyira még ő sem felkészült, haha.
    Gonosz banyának még gonosz banya kinézete is van, aztán meg így elképzeltem, hogy odalöki szegény Majának a szerződést, kiszínezgetve pirossal -.- Fuujj, ez a nő. Ráadásul ilyen hülyeségekbe köt bele, hogy beszélgetett edzésen Müllerrel… Na, meg a „nem létesíthet párkapcsolatot a játékosokkal”. Ez milyen hülyeség. Egyetértek Majával azokban, amiket ez után gondolt.
    Szegénykémnek aztán főhetett a feje, hogy hogyan döntsön (feltűnt amúgy, hogy hányszor szegényeztem le eddig Maját? xDD vicces.). Ez a listaírás… Én is írok neked egyet, majd a komment végén elolvashatod, és kielemezheted, veheted olyan összegzésfélének :DD
    A cuki réééész, annyira imádom, meg kell halni tőle *-* Nem tanultam meg kívülről, de vannak olyan részek benne, amik mennének fejből :’) Ahj, istenem, annyira szeretnivaló ez az Ádám, nem hiszem eel *-* Hülye ez a Maja, hogy egy percre is megfordult a fejében, hogy nem őt választja…:D Imádom. Nekem nem akarja felajánlani, hogy elvisz meccsre? *-* Vagy a világvégére is elvihet, nekem mindegy :D
    Jaj, aztán Dzsudzsááák! :DDD Sorra jönnek itt megint a legkedvencebb részeim. És a legkedvencebb szereplőim :’D A kedvenc Balázsunk. Mert tudom ám, hogy a te kedvenced is, másképp miért álmodnál vele? xD Tizenegyes visszavágó, mi? :D És a lábtenisz hova lett, nyuszó? Na, nem baj, ezzel is megelégszem. Főleg, hogy Szalai itt még dobott egy kicsit a cukiságmérőmön… Nem bírom, tényleg, elolvadok tőle *-*
    Kimondhatatlan nevűkém szóhasználatát imádoom. xD És aztán még ki is neveti Maját, aranyos. :D Ja, és még HANTÁZIK itt, hogy tanult németül… Aha, aha… És tipikus Dzsudzsák (meg Götze xD Hallod ez a BALU kapitány, igencsak Götzésre sikeredett most xDD): Újra kell kezdeni, ha ő elrontja, hát persze xD
    Ezek el fognak hízni, Niki!! Tegnap minyon, meg ma is süti… Meg BalázsKA, mi? :P A rész fénypontja ő (CukiÁdám után), de tényleg. Ez a névkimondatós rész is olyan jó volt :D Ádám meg csak tömi a fejét, haha. Azt hiszi, így senki nem veszi észre, hogy magában meg ott röhög? xD Ahh, aztán Balázskám elmegy, dekáár :( Következő részbe beleírjuk Komant, hogy mindig öö-zik? xDD
    Ádám túl cuki, túltúltúltúl, de pont ezért imádom, és még kismilliószor le fogom írni szerintem, hogy imádom, ha nem most, akkor majd máskor, mert IMÁDOM :D
    Te elveszett költő, hát hol voltál eddig az alliterációiddal vagy middel xD Csalódottan, csak, csapott, csúnyán… zseni vagy, fényezd magad :’D (Te akkora hülye vagy amúgy, most itt röhögök, mert pont most írtad, hogy Dzsudzsák hobbija az ananászokkal való fotózkodás xDDDD Utállaaak.)
    A még-barátomnál már lehetett sejteni, hogy Maja hülye lesz, de aztán mégsem lett! Háromszoros hurrá az álmainak. Az a banya már megint jól bekezdett amúgy, tiszta idegesítő.
    Van egy rossz hírem, drága. Megint kifelejtetted a Gangnam Style-t, szóval kötelező írnod egy harmadik részt xD Te feledékeny majooom. Hm, a végét olvasva van egy ötletem a harmadik részhez :P Már a Gangnam Style-on kívül xD
    Ez az álomvalóraváltós dolog elég jól hangzik :D Csak hát ugye mégis kevééss…:P
    Na, a végére értem, és szokásosan imádtam, és akkor olvasd a listámat, amit közben állítottam neked össze:
    (a blogspot nem küldi el egyben, haha, szóval ezt különbe kapod xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaaa!
      Nézd már, eljutottam idee. Képzelted volna, hogy erre valaha kapsz választ? xD
      Elsőként: én mondtaam, hogy nem lesz 10 kommentelőm;) nem szeretnek engem:( de így is kaptam egy csomót, szóval nem elégedetlenkedem:DD örültem mindenkinek:D
      Neked vannak a legjobb álmaid (például, hogy lesz maja3xD), szóval ne legyél telhetetlen xD
      De, mivel sokáig beszélgettek éjszaka/hajnalba, ezért gondolta Maja, hogy még alszik a drága:D Ő se felkészült annyira xDDDD
      Kendra amúgy sem akart pozitív szereplő lenni, szóval utálhatod is xD
      A cuki részt vissza is olvasom mindjááárt*.*:D
      Neem, neked nem ajánl Ádámka ilyeneket... xD ellenben, nekem..:P xD
      Kedvenc Balázs... akinek Moszkvába melege van a napon, mert 35 fok va.. istenem, de hülye ez az ember xD Óóóó, az az álmom xDDDDD
      Hantáziiiik xDDD új szót tanultunk, ha másra nem is, hát erre jó volt ez a novella xD
      Hahaha, pedig ESKÜSZÖM, hogy amíg Szalait írtam, nem járt a fejemben Götze. Szóval csak véletlen egybeesés lehet, hogy Balázs olyan, mint Mario.. mondjuk igaz is.. egyik majomabb a másiknál xD
      Milyen következő részbe lesz Koman? Amit te írsz? Okééééé:DDD ne felejtsd ki a gangnam style-t se akkor már:D
      Fényezem is magam, olyan szép lett az az alliteráció. Nagyon büszke vagyok ráá*.*
      Tényleg hülye voltam, amikor írtam ,hogy Dzsudzsi hobbija az ananászokkal való fotózkodás xDDD
      Hihetetlen, ohgy ez a nyomi gangnam style nem akart beleíródni xD Nem értem, hogy hagyhattam ki kétszer is!!! xD Deee nem lesz harmadik rééész xD
      Ó és most megyek a listához xD

      Törlés
  2. Amiért szerettem Maját:
    - mert én adtam neki nevet, és én választottam Bonnie-t Majának :D
    - mert még mindig olyan cuki
    - a szalámis szendvicsért. sonkafan vagyok (xDD), de rég ettem szalámit és most egy kis paprikásnak örülnék. Maja megdobhatna pár szelettel xD
    - mert még mindig nem érti, mit beszél Balázs, és ez annyira CUKI. :D „ Mit jelent az, hogy valakiból lovat csinálnak?” :DDDD Komolyan, ők összeillenek Szalaival, mindkettő az übercuki kategóriában tartózkodik xD
    - mert nem egy született tehetség fociban, és be kellett vetnie a NŐI BÁJAIT, hogy kicselezze Ádámot :DDD
    - mert Ádámmal álmodott

    Amiért nem szerettem Maját:
    - nem röhögött a banya képébe :(
    - mert szerintem ez a listaírás hülyeség. xD Gondolkodás nélkül Ádámot kellett volna mondania (jó, amúgy nem teljesen így van, megértem az érveit, és tudom, hogy ha az én verziómat választja, akkor semmi értelme nem lett volna ennek a második résznek, na meg túl rövid is lett volna :D)
    - mert a kedvenc sütije a minyon, ami pedig nem is jó. Túl édes, émelyítő, blee. Egyedül a barna ehető, a rózsaszín pedig a legundorítóbb, fujj. Mégis örülök, hogy beleírtad, mert így legalább egy dolog volt, ami garantáltan édesebb volt, mint a legkedvencebb Ádámunk :DDDD
    - mert az apja egy ünneprontó és hihetetlenül pocsék az a képessége, ahogy az érkezését időzíti xD (viszont jóarc, mert szereti a Mainzot és jóban van Szalaival. pirospont.)
    - Nike cuccokban mászkál, pedig az Adidas a menő xD
    - mert zavarta, hogy kinevették, ahelyett, hogy inkább velük együtt nevetett volna ;)
    - mert örült, hogy Dzsudzsák lelépett, chh
    - mert mindig ünneprontóztad Zsófit, erre Maja… HOGY TUDOTT TÍZ PERCNYI KÖNYÖRGÉS UTÁN NEMET MONDANI? Istenem, ez hülye :DDD Pedig ha bement volna, garantáltan úgy jött volna ki, hogy már döntött is xD
    - mert csak megálmodta azt, amit meg kellett volna tennie
    Elárulom neked, drága, hogy ez Wordben egy két oldal+egy kevés hosszúságú komment, iszonyatosan kiéltem magam, szerintem megint több, mint egy órája íródik, szóval becsüld meg. :D És így elöljáróban akkor sok sikert az érettségihez(bár ezt igen sokszor fogod még hallani tőlem májusig), ne tanulj rá sokat, mert megárt. Most repülök facebookra, mert Alabáról kezdtél el mondani nekem valamit, ő meg a kisszerelmem, úgyhogy érdekel.
    Nagyon utállaaak :D puszi&JediErő, Massaimádás meg a többi
    L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos az első, ami feltűnt, hogy itt izéltél egész végig, hogy mennnyire nagyon tetszik, meg minden.. erre ránézek a listára, és a nem tetszik mellett kétszer annyi van, mint a tetszik mellett. Köszönöm az őszinteségedet xDD
      Na, igen... Maja nagyon hálás a nevéért, és a képért:D
      Szalámiiis*.*majonézzeeeel:DD
      Maja tényleg cuki volt így visszagondolva xD
      Ádámhoz mindent be kell vetni*.*:DDD<3 óóó nézd már, megint egy fagyi.. ez az Ádám, ezt hozza ki az ujjaimból... xDDD
      Na és akkor, amit nem szerettél.. van egy pár xD
      Én se gondolkodztam volna elhiheted xD de akkor mi lett volna ebből? ó,Ádám, úgy szeretlek, veled maradok örökké, vegyél feleségül, nem kell a meló, úgyis csak hülyeség volt xD Jóó, cukikám, elveszlek, csak ne dolgozz ott. Puszi-puszi the eeend xD
      Minyon igen is jóóóó*.* legjoobb:DD enni akaroook egyeeet, és ki fogom verni a hisztit, mert ma nem ettem édességet, és most mindent meg tudnék enni... -.- hááát.. azért vetekszik Ádám ezzel az édességgel xD most, hogy mondod, ennék egy kis Ádámot is xD
      Apuci jófeej volt xD
      Hát csak Nike-os összeállítást találtam xD
      Jó, hogy örült ,hogy Balázs eltűnt xD
      Neeem, így volt jó, hogy nem ment be...xD Akkor is mi lett volna... semmi izgalom a végére.. xD
      Óóó, köszönöm, ez a csomag siker valahogy nem érkezhetett meg hozzám, de mindegy most már xD
      Vajon mit mondtam akkor Alabáról? xDD
      Én is utállak, amiért ilyen rövid kommentet írtál... hát ennyit érdemlek? xDDDD
      Jedierő de rééég volt*.* Massaimádás is xD a többi, meg takarjon bármit is, jól fog jönni xD
      Nix

      Törlés
  3. ÁdámÁdámÁdám*.*
    Nagyon cukik együtt:D.
    Az előző rész óta naponta néztem a blogot, hogy mikor jön már Maja és Ádám:D.
    Szívesen olvasnám a folytatást majd, de addig is egy kalappal az érettségihez;)!
    N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Nagyon szépen köszönöm a kommentet:D
      Nem tudom még, hogy mi lesz ezzel a harmadik résszel, most még nem fér bele az időmbe, de valószínűleg lesz:D
      Köszönöm a jókívánságokat:D Remélem hatásos volt xD
      Nix:)

      Törlés
  4. Szia Csajszi!
    Jujj, de nagyon örülök, hogy lett a novellából folytatás! Ádámból SOSEM elég ♥
    Hm, érdekes volt. Majára haragudtam a végéig. :D Mi az, hogy bizonytalan volt? Én már akkor rávágtam volna a nőnek, hogy ezerszer inkább a pasi, mint a munka :D
    Én sem szeretem, ha felkeltenek. Ismerős szitu volt az elején, így jót röhögtem :D
    Na már megint kimondhatatlan nevű Balázska. Ez egy hülye. Itt röhögtem rajta. Még a magyarok sem tudják kimondani a nevét, hogy mások :D Tényleg sokat jár a szája xddd
    Ádám az egész részben irtó aranyos volt. ♥ Örülök, hogy végül jól döntött Maja. Köszönjük meg az álomnak :D És remélemvalóra váltották az álmait :P
    Jó tanulást, sok sikert előre is! :D
    Jelentkezel mikor tudod, megesik. :)
    Puszillak Csajszi! Szurkolok ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      A nap igazsága: Ádámból sosem elég. :D
      Nem lett volna semmi értelme, ha rávágja xD De sejthettétek, hogy ez lesz a vége:D
      Ki szereti, ha felkeltik? xD Senki, szerintem:D Bár, ha Ádám vagy Mario kelteget puszikkal, simogatásokkal... aaa:D akkor keltsenek fel minden reggel xD
      Balázs idióóóóóta xD Nem bírom már, szinte minden nap nevetek rajta, miket ír ki facebookra xD
      Valóra váltották az álmait:D Úgyhogy ,most az én álmaim következnek, Ádám xDDDD
      Köszi a kommiiiit:D
      Sziapuszi<3
      Nix

      Törlés
  5. Szia!
    Igazából szánom - bánom, hogy csak ennyire ritkán veszem rá magam, hogy kommenteljek... Már az első résznél is meg akartam jegyezni, hogy mennyire jó, mennyire tetszik, és úgy örülök, hogy ilyet is írsz. Ja, és hogy a meccs alatt megfordult a fejemben, hogy de kár, hogy nincs magyar focistás olvasnivaló, mert tetszene. Erre feljövök, és látom, hogy már írtál :)
    Szóval ezt akartam akkor mondani, csak megakadályozott a lustaságom. Most meg azt, hogy nagyon nagyon örülök annak, hogy folytatod, mert nagyon tetszik!
    Egy kicsit én is meglepődtem, hogy Maja nem tudott egyből dönteni. Mert oké, hogy szereti a munkát, de azért az csak munka. És mennyire szar lenne már úgy dolgozni valahol, hogy ott van a srác, akit szeretsz, de te a munkahelyet választottad? Meg amúgy is. szerintem azért azzal, hogy nem beszélgethet a focistákkal pl, eléggé romlott a munka élményszínvonala. De örülök, hogy végül jól döntött! :)
    Amúgy, ha van egy kis időd, kérlek nézz be hozzám, van ott számodra valamim. :)
    Az érettségihez meg sok sikert, átérzem a dolgot, én is most fogok nekiugrani.
    Puszi
    Dorcsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem nem kell ecsetelni, hogy mi az a lustaság, hisz nézd meg, még csak most jutottam el odáig, hogy válaszoljak a csodálatos hozzászólásaitokra*.* Szánom-bánom én is, de most itt vagyok, és elmondom, hogy nagyon örülök, hogy legyőzted azt a fránya lustaság nevű betegséget és írtál ehhez. Egyben had ragadjam meg az alkalmat, hogy meg is köszönjem!:D
      Teljesen igazad van, neked is és a többieknek, de itt is elmondom, hogy nem sok értelme lett volna, ha rögtön Ádám mellett dönt:D És gondolom, azért te is sejtetted, hogy a végén a szerelem fog győzni:D
      Benéztem hozzád még akkor, nagyon régen, mikor írtad a komit:D Köszönöm szépen:)
      Hogy sikerült a te érettségid?:D
      Köszi, még egyszer:D
      Nix

      Törlés
  6. Szióka!:D
    Jöttem, amint tudtam, és előre szólok, hogy olvasás közben írom a komit, mivel előzetes terveimmel ellentétben nem tudtam hamarabb elolvasni. -.- Vagyis az elejét igen, de azt tudod. ;)
    Mondtam én, hogy el kell olvasni azt a szerződést, de nem gondoltam, hogy baj lesz belőle. Aztán mégis. :/ De Ádámka annyira aranyos, mint mindig. *.* Tök jó, hogy az apósjelölttel jól is kijön. :D Aztán mégcukibb! :)))
    Jön már kimondhatatlan nevű Balázs, de előtte sajnálom még kicsit apucit. :/
    Unalmában takarít? Én inkább unatkoznék. xD Amúgy van pár dolog, amit szívesen csinálok, de a porszívó a halálom. -.-
    A fiúk pontosak voltak, csak pár percet késtek. WTF? Engem egyszer a barátnőim két perc késésért basztak le, monjuk csak poénból, meg akkor még nem ismertük Brigit, aki minimum tíz percet késik mindenhonnan. xD
    Balázska-Balázska igazán kerülhetné ilyenkor a szólásokat, közmondásokat. xD De Ádám a hős megmentő. :)))
    Nekem aztán hiába próbálnának focit tanítani, tök béna vagyok. xD Ádám drága elcsábult, hát férfiból van na. ;)))
    Névkimondás! :D Micsoda gentleman ez a Szalai, de Dzsudzsika, hán nem éppen, xDDD
    Ejjj, Niki drága, nagyon megijesztettél. Olvasom itt szépen, lelkesen, erre mi az, hogy "nem, nem ezért jöttem"? Szerencséd, hogy eszébe jutottak az álmai, különben kénytelen lettem volna lelki terrorban tartani téged. ;)
    Na, így sem menekülsz! xD A végét kifejthetnéd egy harmadik rész keretein belül! *.*
    Ennyi voltam mára!:)
    xoxoxo
    ui.: nagyon imádtam, és mégtöbb ilyet!!! :))))) Az érettségihez, pedig sok sikert, de addig még úgyis beszélünk! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Na, te vagy az utolsó kommententelőm, úgyhogy sokadjára is köszönetet mondok, ezúttal neked: köszi, hogy írtál:D
      Óóó, Ádám ezeket a hsz-eket olvasná, és elszállna magától, annyit cukizzátok xDD modnjuk, teljesen jogosan*.*:D
      Nem szoktál unalmadban takarítani? Én igen, meg akkor is, mikor ideges vagyok, meg mikor tanulni kéne, de nincs kedvem. Inkább takarítok xDDD
      Ó, hát a pár perc késés sztem egy pasitól tökre belefér, de lehet csak nekem, mivel én mindig mindenki fél órát várok az áldott pontosságom miatt-.- xD
      Szalai jelzői összegezve: cuki, gentleman, cuki és cuki, meg mégcukibb xD ja és édes is volt:D
      Óó, a lelki terrort mindenképpen el akartam kerülni, ezért írtam végül így meg a végét xDD
      Harmadik rész, harmadik rész. Kikészíteteeek xD LESZ! :D
      Örülök, hogy tetszett:D Köszi még egyszer, hogy írtál:D Olyan jóól esiiik:DDDD
      Puszi,szia:D
      Nix

      Törlés